יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

לק היום

לפעמים אני מתגעגעת לחורף. בימים כאלה אני אוהבת למרוח על עצמי לק כהה כהה, שלפעמים קצת מרתיע את הסובבים אותי, אבל עושה לי שמח בלב.

הפעם מדובר בגוון 16 - Bleu Moonlight של בורז'ואה, כחול ערפדי משהו, עם נצנצים כחולים שמשתקפים באופן מאוד יפה ובולט כשהשמש נחה עליהם.
כמו כן, אני מאוד אוהבת את הלקים מהסדרה הזאת של בורז'ואה! המברשת רחבה ומאוד נוחה לשימוש, עם סיבים יחסית קצרים שמעודדים מריחה מהירה ומדוייקת. אם אין לכן עדיין לק כלשהו מהסדרה, רוצו לקנות עכשיו!




תודה לכולכן על הביקור בבלוג ושיהיה לכן יום מקסים!


4 תגובות :

  1. אני בחיים לא ניסיתי לק של בורג'ואה, הוא דומה בעמידות לג'ייד או טוב יותר?

    השבמחק
  2. צבע נדיר! הייתה תקופה שהייתי מאוהבת בצבעים הכהים הללו. כל השנה הייתי הולכת איתם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בכלל מתה על כל הלקים הכחולים למיניהם! כחול זה ה-צבע שלי לציפורניים! :)

      מחק