יום חמישי, 21 באוגוסט 2014

פצצות לאצות - ביקורת - Review

Lioele - Multi Seaweed Gel

היום אדבר אתכן על מוצר שיש לו שימושים רבים: ניתן למרוח שכבה דקה לפני שימוש בקרם הלחות הרגיל שלנו (לאקסטרה הזנה), ניתן למרוח שכבה נדיבה ממנו בשביל להפוך אותו לקרם לחות בפני עצמו, ג'ל הרגעה והזנה לעור (למשל אחרי כוויה), או למרוח אותו על כל אזור בגוף שהיינו רוצים להזין במיוחד (החברה ממליצה במיוחד על שימוש על עור יבש ומגורה). האם מצאנו את קרם הפלאות שחלמנו עליו כל חיינו?





תמונות של הטסטר שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"מולטי ג'ל האצות הזה מעניק אפקט הרגעה לעור רגיש באמצעות ריכוז של למעלה מ-90% תמצית אצות.  כמו כן באמצעות ריכוז גבוה של קו-אנזים Q10 מעניק גמישות לעור". 


מבחר
זהו מוצר יחיד ואין דומים לו בחברה.


מרקם
מאוד ג'לי, ומאוד נוזלי. כשהטמפרטורות עלו הוא ממש נמס לי בתוך המיכל, אבל ברגע שהצלחתי לאסוף יותר חומר הוא נמרח בקלות ובעדינות. אני מאוד אוהבת את העובדה שעם הג'ל הזה אי אפשר להגיע למצב של יותר מדי, החומר נספג בעור בשניות, גם אם מורחים כמות עצומה.


ריח
מאוד מאוד דומה לריח של ה-Waterdrop של ליאואלי, מאוד צמחי וקצת מזכיר לי חיזוקית של הדס. בכל מקרה הריח נייטרלי למדיי, לא רע לדעתי.


התוצאה
העור שלי הרגיש ונראה נהדר, מועשר בלחות אם כי לא שומני מדי. לא התעוררתי עם פרצוף רטוב ומבריק משומן, שזה נהדר ולא ברור מאליו בכלל אצלי.


מחיר
המחיר הכי זול שראיתי באיביי הוא בסביבות ה-55 ש"ח (קישור לאיביי).
מחיר הולם בהתחשב בכך שבקושי צריך חומר בשביל למרוח אותו על כל הפנים, כלומר שהוא יספיק לנצח.


אריזה
מיכל פתוח ולא היגייני, אבל הבנתי שהוא מגיע עם מיני-כפית להוצאת חומר. עדיין אני לא הכי אוהבת את האריזה הזאת, כי היא חשופה לאוויר ולחיידקים שעלולים "ליפול" לתוך החומר.


קנייה חוזרת
כן! למרות שליאואלי קצת מאכזבת אותי מבחינת האיפור שיש לה להציע, הקרמים ומוצרי הטיפוח שלה נהדרים ואני ממליצה עליהם בחום!


לסיכום

יתרונות
*מרקם קליל ונפלא לימי הקיץ החמים, נספג בשניות
*ריח צמחי די נייטרלי
*מגיע עם כפית להוצאה היגיינית של החומר
*מחיר הולם ביחס לתמורה ולכמות
*נהדר לעור שומני
*קרם מרובה שימושים (בסיס מזין לקרם אחר / קרם בפני עצמו / קרם לכל חלק גוף שאנחנו רוצים להרגיע ולהזין, למשל כמו אחרי כוויה)


חסרונות
*מיכל לא היגייני
*לא הכי יתאים לעור יבש לדעתי (למרות שהחברה טוענת שכן)


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. אוי כמה שהאשראי שלי שונא אותך......... P;

    השבמחק
  2. תשובות
    1. תודה יקירה! :) לגמרי מאיצה בך להזמין את הקרם!

      מחק
  3. אחלה סקירה! אני חושבת שאזמין אותו! רק שאלונת לי קטנה, משהו סוג העור שלך? לי יש עור מעורב עד שמן ואני רוצה להיות בטוחה שהוא אכן מתאים לעור שמן.

    השבמחק
    תשובות
    1. העור שלי מעורב-שומני, כמו שלך. :) הקרם הזה נהדר, לא תתחרטי!

      מחק
  4. תגידי את יודעת מה עוזר לצלוליטיס?

    השבמחק
    תשובות
    1. ניתוחי לייזר אולי? \: אין ממש משהו שעוזר נגד צלוליטס חוץ מטיפול מונע- תזונה בריאה ועשיית פעילות גופנית.. אבל ברגע שזה הופיע, אי אפשר ממש להיפטר מזה.

      מחק
  5. היי,
    לא הבנתי אז מה בדיוק הקרם עושה..
    הוא קרם לחות? האם השתמשת בו כמסכה ? כמוך, גם לי יש עוד שומני ומנסה למצוא מה ימנע מהשמנוניות הזו לצוץ בבוקר או במהלך היום..

    השבמחק
    תשובות
    1. הי! :)

      בתחילת הפוסט רשום מפורט: ניתן למרוח שכבה דקה לפני שימוש בקרם הלחות הרגיל שלנו (לאקסטרה הזנה), ניתן למרוח שכבה נדיבה ממנו בשביל להפוך אותו לקרם לחות בפני עצמו, ג'ל הרגעה והזנה לעור (למשל אחרי כוויה), או למרוח אותו על כל אזור בגוף שהיינו רוצים להזין במיוחד (החברה ממליצה במיוחד על שימוש על עור יבש ומגורה).

      השתמשתי בו כקרם לחות לפני השינה, לעור הפנים השומני שלי, והוא היה מעולה! במהלך היום אני לא שמה קרם לחות בכלל!

      מחק