יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה


שאלתי בעמוד הפייסבוק של הבלוג איזה מוצרים גמורים הייתם רוצים לראות, וה"מעורבבים" זכו! אז אני מקיימת הבטחה, ומעלה את המוצרים האלה כאן!

אסדר אותם מהחביב עליי אל הפחות חביב עליי. :)


את ספריי הלק הזה רכשתי לי בלי הרבה תקווה שהוא יעבוד באמת, כי לק זה לק, ולקים לא אוהבים להתייבש מהר ולהקל על החיים שלנו.


בסופו של דבר אני מאוד מרוצה מהמוצר הזה, אחרי שאני משפריצה ממנו על הלק הטרי שלי הוא מתכסה בשכבה שמרגישה לי קצת שומנית, אבל בהחלט מאפשרת תפקוד תקין והמשך חיים שקט.
ציון זריז: 5/5

המחזק הזה על בסיס קליפת אגוזי מלך 




מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?
בסה"כ המחזק הזה היה מעולה, אבל בגלל גודלו הפיצי במיוחד, נגמר תוך זמן קצר מאוד.

את קרם הפילינג הכימי הזה של קליניק רכשתי במארז שהיה במבצע בסטרוברי.



מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?
בסופו של דבר לא הבחנתי בשינוי משמעותי בעור הפנים שלי, לא במראה וגם לא בתחושה. נעים על העור, אבל לא מדהים. לא מצדיק קנייה של גודל מלא לדעתי.

בכל קיץ אותו הדבר - בפנים אני קבוע עם מקדם הגנה (כי הקוריאנים מאוד מקפידים על מקדם הגנה בכל הביביקרמים שלהם), אבל הזרועות ממשיכות להשתזף ולהיהפך לזרועות מרוקאית שחומה. 



המוצר הזה הוא ספריי שקוף של מקדם הגנה SPF30, והוא נורא עצבן אותי. המשכתי להשתמש בו רק כי הוצאתי עליו כסף וכי אני קמצנית בנשמה. הריח שלו מזעזע ומאוד מזכיר לי את "סנו די!", הג'ל דוחה היתושים המסריח שהייתי משתמשת בו כשהייתי ילדה. המרקם שלו מאוד שומני וכל שפריצקלעך ממנו גורם לי להבריק כמו לווייתן שזה הרגע נמלט מהאוקיינוס. נוראי! אני בינתיים מחפשת אלטרנטיבה, שגם תריח טוב וגם לא תהיה שומנית ומבריקה.
ציון זריז: 1/5

את הקרם הבא קניתי במבצע בללין, אולי ב-10 שקלים.





תראו את זה.. זה חום. אני לא יודעת אם זה תקין או לא, אבל בפועל נורא פחדתי להשתמש בו כי אני לא בטוחה אם הוא מקולקל או שהוא אמור להיות חום בקטע לכאורה מדליק. הריח שלו הוא ריח וניל מאוד חזק ודומיננטי, שהחניק אותי יותר משאני מוכנה לסבול.
ציון זריז: 1/1


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


4 תגובות :

  1. איך אני אוהבת את הטלפתיה שלנו, בול חשבתי לקנות את המייבש לק הזה!!!

    השבמחק
  2. הספריי פצצה! אני משתמשת בו גם! אבל יש לו קטעים שמשום מה הוא מייבש אבל לא מייבש עד הסוף, יש סיכוי שזה פשוט אני הבעייתית. אחלה פוסט! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה איתך לגמרי לגבי הלא-מייבש-עד-הסוף, אבל אני חושבת שזה מה שהוא אמור לעשות. הרי הספריי מייבש רק את החלק שהוא נוגע בו, והוא רק השכבה החיצונית של הלק. מה שמתחת זקוק לקצת יותר זמן על מנת להתייבש לגמרי, לדעתי :)

      מחק