יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

לק היום

השבוע הרגשתי קצת נוסטלגית, ומה יותר נוסטלגי מהמניקור הבינלאומי של שנות ה-90? נדמה כי בתקופה ההיא לא הייתה בחורה שלא התפרעה עם צבע שונה בכל ציפורן, האחד יותר צבעוני וססגוני מהאחר. אני בחרתי ללכת לכיוון הפסטלי יותר, ולבחור בצבעים שמחים ובולטים, אבל לא מסנוורים.

על האגודל מרחתי את גוון Ultra Orange של ללין, שאת הלקים שלהם אני מאוד אוהבת. משום מה, דווקא הגוון הזה נמרח באופן לא מאוד אחיד, אבל בקצת מאמץ מתקבל צבע כתום עדין מאוד יפה ואביבי.

על האצבע המורה מרחתי את גוון 103 של גולדן רוז, צבע לילך, שהוכתר כצבע השנה!

על האמה מרחתי את גוון 21 - Sunny Sunday של בורז'ואה, שגם כן לא נמרח באופן אחיד, בשונה מכל שאר הלקים שניסיתי בסדרה (ואני מאוד אוהבת אותם!).

על הקמיצה מרחתי את גוון 65 של גולדן רוז, צבע מנטה, שהשנה חוגג על ציפורניהן של צעירות רבות.

על הזרת מרחתי את גוון 401 - Gray Beige של ג'ייד, הגוון האהוב עליי אי פעם ביקום. צר לי מאוד שאני לא רואה אותו יותר בפארמים, אם אראה אותו שוב, אקנה עוד חמישה ממנו! אם אתן רואות אותו, תעשו טובה ותקנו אותו לעצמכן, אתן לא תתחרטו.









תודה לכולכן על הביקור בבלוג ושיהיה לכן יום מקסים!


6 תגובות :

  1. איזה קטע!!! גריי בייז הוא אחד הגוונים שאני הכי אוהבת, הוא עושה מראה ידיים עדין:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוון הכי יפה ביקום, לגמרי! :) אני מתה עליו בחורף, מצד אחד הוא ניודי, מצד שני הוא לא ממש בצבע גוף.

      מחק
  2. לי הלק הזה תמיד מזכיר את העונה הראשונה של דקסטר (ומי שלא ראתה - חובה!)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר לשאול למה הוא מזכיר לך את העונה הראשונה של דקסטר? :) ראיתי את כל הסדרה וזה לא מזכיר לי כלום.. :P

      מחק
    2. היא\הוא בטח מתכוונ\ת לכל המראה של הלק, כל ציפורן אצבע אחרת כי הרצח הראשון היה של אשה שהציפורניים שלה היו צבועות בצבעים שונים

      מחק
    3. אההההההההההה נכון!!!!!! :) :) :) את אדירה, עכשיו נזכרתי!

      מחק