יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

משולשים לפנים - ביקורת - Review

TonyMoly - Expert Triple BB Cream

שוב ביביקרם קוריאני, שוב מארסנל הטסטרים! :)




תמונות של הטסטר שלי



ההבטחה
"פעילות משולשת: מלבין, מטפל בקמטים, וחוסם את קרני השמש. מכיל תמצית ג'ינסנג אדום המעודדת חידוש פיברבלאסט (אין לי מושג, אל תשאלו אותי) ולחזק את המערכת החיסונית של העור. תמצית לוונדר אורגני פועלת לשיקום עור ניזוק, ובי-גלוקן (אין לי שמץ) מגנה על תאי הלאנגרגנס (מה זה כל המילים האלה???) בעורינו, אשר פגיעים וחשופים בפני קרני השמש".


מבחר הצבעים
צבע אחד ויחיד, ממש בהיר, אפילו יותר מדי בהיר בשבילי. יש לו תת-גוון ורדרד שלא הכי מחמיא לי ועושה אותי יותר ורודה משאני באמת.


מרקם
קרמי רך וקליל, סמיך בדיוק במידה. הכיסוי קל עד בינוני, ניתן לבנייה.


ריח
ריח לא הכי נעים של משהו שלדעתי אמור לדמות מנטה בחומץ.


עמידות
העמידות נאה! אמנם העור שלי שומני, והאף שלי התחיל להבריק אחרי 7 שעות בערך, אבל בשאר חלקי הפנים לא נראה ברק יוצא דופן במהלך כל היום ועד להסרתו בערב.


מחיר
המחיר הכי זול באיביי כרגע זה כ-60 ש"ח למיכל של 50 מ"ל. המחיר סביר וממוצע. (קישור לאיביי)


אריזה
שפופרת רכה עם פאמפ היגייני. נוח!


קנייה חוזרת
לא. הגוון לא ממש מתאים לי, הוא יותר מדי וורוד ובהיר בשבילי. 


תמונות להמחשה






לסיכום

יתרונות
*מחיר סביר
*כיוסי קל שניתן לבנייה עד בינוני
*שפופרת נוחה עם פאמפ היגייני
*עמידות נאה (אף מבריק אחרי 7 שעות, כל שאר הפנים נראים טוב כל היום)
*SPF45


חסרונות
*ריח חריף ולא נעים של יעני-מנטה


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. יפההה!!!!! עכשיו הבנתי על איזו ציסטה על הסנטר דיברת, אבל באמת זה נראה בתהליכי הבראה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תאמת, הפוסט הזה מוכן כבר איזה חודש, אז התמונות כבר לא כל כך משקפות את המצב הנוכחי.. חחחח :P
      אבל אני אוטוטו מתחילה לפרסם פוטסים מהתקופה האחרונה אז תראי כבר אז על מה אני מדברת. בתמונות פה הציסטות פורחות, עכשיו הן סוג של מקולפות וכמעט שלא רואים אותן, אבל נוצרו לי כמה כתמים לא יפים בגלל הלחץ שהפעלתי עליהם כשניסיתי לפוצץ אותן בכוח.. :(

      מחק