יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

אכזבת אותי שוב, ליאואלי - ביקורת - Review

Lioele - Triple The Solution BB Cream

על הביביקרם הזה שמעתי רבות בבלוגים אחרים מחו"ל. הרוב המוחץ של הביקורות היו אוהדות, היללו את יכולת העמידה בתלאי יום ארוך ומייגע, שיבחו את כושר ההתמודדות מול עור שומני ומיוזע, וטענו שהמרקם קליל ונעים על העור. אז מה אני חושבת על מה שהרוב אומר?






תמונות של הטסטר שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
אין הבטחה רשמית של החברה, אבל החברה מסבירה את מקור השם של הביביקרם- "Triple The Solution "בגלל שהוא מציע "פתרון משולש" לכל הבעיות שלנו: גם מונע שומניות, גם מבהיר את העור (מפיגמנטציה טבעית, כמו כתמי שמש), וגם מנטרל אדמומיות!
לביביקרם מקדם הגנה SPF30, הוא מכיל רכיבי יוגורט מותסס להרגעת העור, הוא אנטי-אייג'ינג, ומבטיח עור נטול ברק!


מבחר הצבעים
גוון יחיד, אין מבחר.


מרקם
בהרבה בלוגים נטען כי המרקם מאוד קליל ו"נושם" על העור, אבל לצערי אני לא הרגשתי כך. המרקם למריחה כמעט זהה למרקם של הקולורסטיי (במרקמו החדש, מאז ששכללו את המכסה, כלומר סמיך-מינוס, קצת צמיגי ומוזר על העור), מה שלדעתי קצת חונק את העור, לא ברמות של "שפכטל" אבל עדיין לא נעים להסתובב עם זה על הפנים יום שלם.
מבחינת כיסוי, מתקבל כיסוי בינוני עד מלא! בשתי שכבות הצלחתי להסתיר לא רק את כל הפצעונים והבליטות שלי, אלא אפילו את אחת מנקודות החן שלי על הלחי! 


ריח
מתקתק עם נגיעת חמיצות כימית. לא ריח רע, אבל גם לא הכי נעים בעולם. בסדר כזה, meh.


עמידות
בפעם הראשונה שניסיתי את הביביקרם הזה, על אף המרקם הסמיך שלו, משום מה חשבתי שזה לגיטימי לחלוטין להעמיס ולהעמיס כמויות של חומר שלא יביישו אף ציפוי עוגה מבצק סוכר. לאחר 4 שעות נראיתי נורא. חצי מהחומר זלג (!!) ממקומו ההתחלתי אל עבר הסנטר, והחצי השני של החומר פשוט נעלם והשאיר נקודות צהובות מחרידות שנדבקו לנקבוביות. נראיתי והרגשתי נורא! ממש רצתי הביתה אחרי העבודה בלי להתמהמה יותר מדי בדרך, כי התביישתי להיראות ככה בפומבי. בפעמים הבאות שמרחתי את החומר הקטנתי כמויות, והבנתי שהחומר הזה עובד במיטבו כשמורחים כמה שפחות ממנו (כלומר, המינימום האפשרי בשביל לקבל כיסוי אחיד).
אז למדתי איך להשתמש בו בשביל לקבל ממנו את מקסימום הביצועים, אבל בכל זאת, אני לא יודעת מי שם בחברה החליט לשווק את המוצר תחת ההבטחה שהוא עמיד בפני הזעה, אבל אני אישית ממש לא הרגשתי ככה. אחרי כמה שעות כבר הברקתי כמו סיר נירוסטה, ואם הייתי רוצה חמאה על הלחם שלי יכולתי פשוט להעביר את הפרוסה על האף. הדבר הזה ממש לא עמיד בפני הזעה, שלא תחשבו אחרת חלילה!!
אבל הי, לפחות הזוועות של היום הראשון לא חזרו על עצמן..
אני חושבת שזה יכול להיות טוב לבעלות עור יבש מאוד, בחורף בלבד.


מחיר
את הביביקרם הזה ניתן לרכוש בשלושת הצורות הבאות:
10 טסטרים במחיר של כ-18 ש"ח, 20 טסטרים במחיר של כ-35 ש"ח, או מיכל בגודל מלא (המכיל 50 מ"ל) במחיר של כ-65 ש"ח. המחיר סביר למדיי, אולי טיפה יותר מהמחיר של הביביקרמים הקוריאניים בד"כ, אבל עדיין סביר יחסית למחירים בארץ! (קישור לאיביי)
טסטר אחד הספיק לי ל-4 ימים.


אריזה
לחצן פאמפ היגייני המחובר לשפופרת רכה (משחת שיניים סטייל).


קנייה חוזרת
לצערי, וכמה שאני רוצה ללכת עם הזרם ולהיות מהאוהדים המושבעים של המוצר הזה (כמו רוב האינטרנט), אני ממש לא מחבבת את המוצר הזה.


תמונות להמחשה
לפני מריחה


אחרי מריחה וטשטוש של הצד השמאלי בתמונה

אחרי מריחה וטשטוש מלאים


לסיכום

יתרונות
*כיסוי בינוני עד מלא
*מחיר סביר
*ריח נייטרלי
*יכול להיות טוב לבעלות עור יבש מאוד


חסרונות
*מרקם "חונק" וסמיך מדי
*לא עמיד בפני הזעה



ציון: 2.5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. ווואיי איזה טוב שעשית את הביקורת הזו!! אתמול הסתכלתי עליו וחשבתי: "לקנות אותך אדוני או לא" מיותר לציין שלא קניתי כי כרגע אני עמוסה בBB קרים אלא סתם הייתי סקרנית אם הוא טוב כמו שאומרים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו ממש בזמן פרסמתי את הסקירה!!! :) לגמרי מיותר המוצר הזה!
      ובכלל, אני תמיד מעודדת הזמנת דוגמיות של הביביקרמים שלהם ;)

      מחק
  2. תאמת שיש לי את הבייבי קרים הזה והוא מ-ד-ה-י-ם!!
    הוא נותן מריחה אחידה (למרות שהוא קצת סמיך) והוא עמיד בפני זעה והכל! (העור שלי שומנתי באיזור הT), אני שמה לפני הBB קרים קרם הגנה יבש ואז פריימר ומעל הביבי קרים פודרה אפרסק של סקין פוד והכל מחזיק מעולה במשך שעות עד שאני מורידה ! באמת שזה הBB קרים (מתוך 5 שיש לי) שאני הכי הכי אוהבת ומהללת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מופתעת! :) הרי כל הסקירות שקראתי היו ממש מהללות ומרוצות מהמוצר, אני לא מבינה למה דווקא בשבילי הוא לא עבד. ניסיתי אותו עם 3 פודרות שונות שיש ברשותי, עם שלושתן הוא לא הביא לי את התוצאה שאני רוצה. יש לך 5 ביביקרמים?? :O את לא דואגת לתוקף?

      מחק
    2. אני חולקת אותם עם אמא שלי חח וחלק מהם לא אהבתי את לפחות 2 בכלל לא בשימוש 3:

      מחק
    3. לפחות יש לך עם מי לחלוק! :) אמא שלי ממש לא מתעניינת באיפור.. אפילו אודמים היא לא מוכנה לקבל ממני במתנה.. \:

      מחק