יום שני, 11 באוגוסט 2014

כשאת קונה משהו שלא תכננת לקנות - ביקורת - Review

Loreal - Color Riche Made For Me Naturals

את האודם הזה ראיתי במחיר ממש מפתה בתמרוקייה המקומית, ואחרי כמה סווטצ'ים (על היד, כמובן) החלטתי לקנות אותו.





תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"Color Riche Made For Me מועשר בויטמין E ומסייע בהגנה על השפתיים שלך מפני יובש. בעל מרקם קרמי רך ומותיר את שפתיים לחות, חלקות ומרהיבות. גלי את הגוונים שעוצבו במיוחד עבורך! למצוא את הגוון המושלם של האודם יכול להיות אתגר אמיתי. זאת הסיבה שלוריאל-פריז הקלו עלייך באמצעות סדרת ה-Made For Me המכילה מוצרי איפור רבים. כל גוון עוצב ע"י מומחים, כך שיתאים לצבע השיער, החל מבלונדיניות בהירות ועד לגוונים כהים, לכל אחת יש מגוון צבעים מושלם. ורדרדים עדינים וחומים-קרים יבליטו את הגוון הבהיר של הבלונדיניות הבהירות. חומים-חמים וצבעי שזיף ידגישו את הגוון הטבעי של בעלות השיער החום והעור השזוף. גוונים עמוקים של סגול, חום וזהב יחמיאו לצבע העור הכהה."


מבחר
בסדרת ה-Made For Me Naturals ישנם 14 גוונים, ש"עוצבו במיוחד" להתאים לגווני שיער ועור שונים. הגוון שאני בחרתי הינו 380 - Luminous Coral, גוון אפרסק נהדר ליום יום.
יש כמובן גם את אודמי ה-Color Riche "הרגילים", שנמכרים במגוון מדהים של 46 גוונים שונים!


מרקם
הבטיחו לנו "מרקם קרמי רך ומותיר את השפתיים לחות", אבל אם לדבר בכנות - זהו האודם הכי יבש שהיה לי אי פעם (אם אנחנו לא מחשיבות שפתוני מאט). אני חייבת למרוח שפתון לחות לפני כל שימוש, וגם לקחת איתי שפתון לחות בנוסף בשביל חידושים במהלך היום. ממש לא נותן לחות לשפתיים וגם לא נמרח ברכות. בעת המריחה האודם מרגיש קשה ונוקשה על השפתיים.


ריח
ריח מלבב למדי, מאוד נעים ונותן תחושה של יוקרתיות למוצר. הוא מתקתק ומאופק, מזכיר שילוב של וניל ופרחי יסמין.


עמידות
לא מצליח לשבת עליי בשקט יותר מ-3 שעות, אבל זאת לא בעיה שכן הגוון הספציפי הזה שבחרתי כל כך בהיר ומתמזג טוב עם צבע העור שלי, שגם אם הוא דוהה במרכז- לא ממש שמים לב לכך (תשימו לב רק ברגע שתמרחו שכבה נוספת ותבחינו בהבדל).


מחיר
אני לא בטוחה לגבי המחיר בפארמים בארץ, אבל את שלי קניתי בתמרוקייה המקומית ב-50 שקלים (שזה מחיר סבבה).


אריזה
אריזה מלבנית זהובה, מרגישה מאוד יוקרתית ובוגרת.


קנייה חוזרת
לא. למרות שהמחיר ממש זול, והגוון ממש מחמיא לי, אני מוצאת שזו ממש טרחה להקפיד על מריחת שפתון לחות לפני *כל* חידוש ומריחת האודם. אז הגוון ממש מהמם, זה נכון, אבל אני בטוחה שאוכל למצוא לו תחליף.


תמונות להמחשה



לסיכום

יתרונות
*מחיר טוב בתמרוקייה המקומית שלי (לא יודעת לגבי הפארמים)
*אריזה מאוד יוקרתית ובוגרת למראה
*ריח מדהים
*מגוון צבעים עצום בסדרה, לכל טעם וקבוצת גיל


חסרונות
*לא נותן שום לחות לשפתיים (מחייב מריחת שפתון לחות ייעודי לפני כל שימוש)
*קשה למריחה בגלל מרקמו הקשה והנוקשה
*צבע לא מאוד עמיד (בסדר בשבילי בגלל הגוון שבחרתי, אבל בגוונים בולטים וכהים יותר זו עלולה להיות בעייה)


ציון: 2.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. אוי איזה באסה שהוא כ"כ יבש, אולי זה פגם באודם הזה ספציפית? הרי בסווטצ' בחנות הוא לא היה יבש..

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי מושג! בכל מקרה, הוא נקנה בתמרוקייה המקומית עם המחירים הנורמליים, אז אין לי חשק ללכת להווכח איתם \:

      מחק