יום שני, 25 באוגוסט 2014

לק היום

יש לי בעיה עם לקים צהובים. משום מה, אני מתקשה מאוד למצוא לק צהוב חי ובועט, שנמרח באופן אחיד וחלק על הציפורניים. והלק הזה לא שונה.

מדובר בגוון 21 - Sunny Sunday של בורז'ואה, ובגלל שאני כל כך אוהבת את הסדרה הזאת שלהם, הייתי בטוחה שגם הגוון הצהוב יימרח באופן סימטרי ואחיד על הציפורניים. טעיתי. מבין כל הלקים שבסדרה (שניסיתי), זה האחד שלא נמרח יפה. אני מבואסת. מתי אמצא את הצהוב האחד הטוב?
לצבע הבולט הזה השתמשתי בשתי שכבות, שלקח להן נצח להתייבש. המרקם של הגוון הזה משובש קצת, יותר גושי ודביק משאר הסדרה.




תודה לכולכן על הביקור בבלוג ושיהיה לכן יום מקסים!


4 תגובות :

  1. זו רק אני או שאני רואה גימור פנינתי?? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא ממש פנינה, יש בו קצת מיקרו-שימר זהוב אבל לא משהו רציני, בקושי רואים :) בכל מקרה הצבע יפה, חבל מאוד שהוא נמרח בחוסר אחידות מטורף ומתייבש שנים :(

      מחק
  2. ממליצה לך על הלק הצהוב של ג'ייד (לא זוכרת את המספר),הוא מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הזרחני שנראה כמו מרקר??? כבר הרבה זמן שהעיניים שלי חומדות אותו ;)

      מחק