יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

על ערפדים ושפתיים - ביקורת - Review

TonyMoly - Cat Chu Wink Tony Tint

על הטינט הזה זממתי כבר זמן רב, אפילו רב מאוד! הטינט הזה הוא בסטסלר (bestseller) בתחום הטינטים הקוריאניים, לצד הטינט של ליאואלי (שדווקא לא אהבתי, בשונה מיותר מדי בלוגרים אחרים).








תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"טינט נוזלי המבטא צבע שפתיים חי ובריא. נספג במהירות בשפתיים בגלל שמן זרעי החוחובה, וכמו כן מעודד חידוש תאים וגמישות. מכיל שמן חוחובה להענקת לחות ומניעת הזדקנות העור, וכמו כן מכיל סטיביה לחיזוק המערכת החיסונית".
ממתי שפתונים עוזרים לנו להילחם במחלות? :)


מבחר הצבעים
הטינט הזה מגיע ב-3 גוונים: דובדבן (בורדו), תות (אדום), ותפוז (כתום). מאוד בסיסי ופשוט, וחסרים לי פה גוונים (ורודים למיניהם, סגולים, אפרסקיים ועוד).


מרקם
נוזלי לחלוטין, כמו למרוח צבע מאכל על השפתיים. לא נוח למרוח אותו, הוא לא נוח לעיצוב אחיד וסימטרי. יש לחומר נטייה להיצמד לחלקים הפחות מוצלחים בשפתיים שלנו: החריצים הקטנים והמעצבנים שפתאום מאוד נראים לעין, וחלקיקי עור יבשים. בזמן המריחה הוא זולג אל מחוץ לגבולות השפתיים אם מורחים כמות גדולה מדי בטעות, אבל אם עובדים לאט ובזהירות אפשר להגיע למריחה מדוייקת, אבל שוב, רק אם עובדים מ-מ-ש (!!) לאט ובזהירות.
הטינט הזה נוטה לייבש מעט את השפתיים, אבל לא כמו הטינט של ליאואלי. אני מרגישה שאני לא חייבת למרוח שפתון לחות מעל לטינט הזה, אלא אם כן אני מעוניינת בברק.


ריח
ריח וטעם מזעזעים, אין דברים כאלה!! ריח כימי מאוד חזק, שמזכיר לי טוש לורד לא מחיק, השחורים המסריחים האלה שמורות משתמשות בהם לפלקטים, והטעם!! הטעם!!! כאילו יש לי לורד בתוך הפה!!!! איכס!!! 


עמידות
עמידות מרשימה של לפחות 8 שעות מרגע ההנחה (ואפשר גם יותר, אם לא אוכלים משהו חם ושומני). 


מחיר
ניתן להזמין 2 מוקטנים (כמו זה שאני הזמנתי) במחיר של כ-15 ש"ח (לשניהם יחד).
בגודל מלא ניתן להשיג אותו בכ-50 ש"ח.
שימו לב: יותר ויותר קשה להשיג אותו, מה שמעיד ככל הנראה על הפסקת הייצור וחיסול מלאים אחרון. אם אתן מעוניינות בו, זה הזמן להזמין! כמו כן, הטינט "Delight" הוא לא אותו אחד, מדובר בטינט מסדרה חדשה ושונה שטוני מולי מייצרים.


אריזה
המוצר בגודלו המלא מגיע במיכל פלסטיק שקוף וארוך (כמו אריזות של גלוסים למיניהם), הנסגר בפקק מתברג בצורת ראש של חתול (יש שם אזניים, שפם, וציור של עיניים). אריזה מתוקה ובהחלט מזמינה!
המוצר בגודל שאותו אני הזמנתי, מגיע במיכל שמנמוך ועגלגל, נראה כמו דובדבן בודד עם גבעול (והגבעול הוא, כמובן, הפקק). גם כן חמוד, והגודל הפצפון מאוד פרקטי ונוח לנשיאה מחוץ לבית!
לגבי המברשת המובנית שמגיעה בכל פקק (גם בגודל המלא וגם בגודל המיוחד), היא לא נוחה בכלל! מדובר באפליקטור ספוגית מהדור הישן, כמו בגלוסים של פעם. בגלל שהחומר כל כך נוזלי, הוא נספג בספוגית וכל לחץ המופעל עליה משחרר כמויות אדירות של נוזל, מה שלא נראה חינני על השפתיים. בשביל להוציא כמות שיותר נוח לעבוד איתה, אני סוחטת את הספוגית בהוצאה (לוחצת אותה על הקצה של המיכל, בחיבור בין המיכל לפקק).


קנייה חוזרת
לא. יש טינטים מוצלחים ממנו, עם ריח וטעם הרבה יותר נסבלים ממנו, עם מרקמים פחות נוזליים שיותר קל לעבוד איתם, עם מברשות הרבה יותר נוחות לעבודה. 


תמונות להמחשה
לפני מריחה

אחרי מריחה

בתמונה למעלה הטינט נראה יותר בורדו, אבל חשוב לי להדגיש שהוא אדום אדום אדום בלי אף נגיעת ורוד (המצלמה שלי פשוט לא משהו)


לסיכום

יתרונות
*המוצר בגודלו המלא מגיע באריזה מתוקה, עם פקק בצורת ראש חתול
*המוצר בגודלו הקטן מגיע באריזה קטנה ופרקטית לנשיאה מחוץ לבית, והמיכל שמנמוך-עגלגל וחמוד (אבל בלי ראש חתול)
*לא מייבש את השפתיים
*סופר עמיד (8 שעות)
*מחיר סביר (במיוחד בשביל המוקטנים)


חסרונות
*ריח וטעם מזעזעים
*מרקם נוזלי מדיי, לא נוח לעבודה ולמריחה אחידה וסימטרית, מצריך מאמץ אדיר
*מגוון דל ולוקה של צבעים
*מברשת לא נוחה בכלל, בהתחשב במרקם הנוזלי של המוצר


ציון: 3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. בררר רק התיאור של הטעם והריח עשו לי ביג נו נו.
    אם את אוהבת טינטים כמו שזה נשמע לי, את תאהבי את של אסנס. חמודים, זולים ויעילים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הריח אכן מזעזע.. :( אבל העמידות חלומית, אז אני מתלבטת אם לתרום אותו לחברה או להשאיר לעצמי ולסתום את האף בכל מריחה.. \:
      יש לי סקירה על טינט-ג'ל של אסנס!! :) קניתי לי אותו בטיסה לפראג. הריח והטעם שלו אכן נהדר (סירופ פטל! יאמי!) אבל הוא לא עמיד בכלל :( בכל מקרה הוא בהחלט חביב עליי, אבל לא ראוי להיקרא טינט לדעתי. לא משאיר שום הכתמה בכלל! :( עוד לא מצאתי את ה-טינט, אבל מחפשת בשקידה! :)

      ואם יורשה לי לומר- איזה כבוד שאת קוראת אצלי!!! :) אני מעריצה את הבלוג שלך 3>

      מחק
  2. אוי בובה איזה באסה שהביקורת לא עלתה לפני שקניתי אותו :/ חחח טוב נו לפעם הבאה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רק מקווה שאולי לך הריח והטעם פחות יפריעו :P
      מחכה כבר לסקירה שלך! :)

      מחק