יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה



היום אקשקש קצת על מוצרי אמבט שסיימתי לאחרונה!


אסדר אותם מהחביב עליי אל הפחות חביב עליי. :)
ג'ל רחצה בריח ענבים וליים, שהבאתי איתי מפראג בזמנו! :) 


הריח נעים, ממש מתוק אבל מאוד ערב לטעם שלי. הריח נשאר ונשאר על העור שעור ארוכות, מה שמאוד מוצא חן בעיניי! :) הג'ל מאוד קל להקצפה, וכמות מועטה ממנו מספיקה להקצפת כל הגוף.
ציון זריז: 5/5

גם המוצר הבא הגיע איתי מפראג! הפעם מדובר בג'ל רחצה בריח אשכולית אדומה, ריח ממכר ומטריף שנאמן למקור. 



לאחר שג'ל רחצה זה נגמר, רציתי לבכות. מאוד אהבתי אותו, מאוד אהבתי להשתמש בו, כל מקלחת איתו היתה עונג רצוף ומלא בועות סבון ריחניות! בגיחה הבאה שלי לחו"ל אני מתכוונת להביא לפה מלאים שלא יביישו את מחלקת השימורים בסניף של רמי לוי. 
ציון זריז: 5/5

המוצר הבא, גם כן, הפלא ופלא, הגיע איתי מפראג! הגזמתי היום. ;)


הפעם מדובר בסקראב רחצה, בניחוח נהדר של תפוחים וקינמון. הריח מאוד נעים, קינמון הוא אחד הריחות שאני הכי אוהבת בעולם. הסקראב עדין, לא גירה את העור שלי יתר על המידה, וניקה ביעילות וביסודיות את העור תוך השארת ניחוח נהדר על הגוף, ומספיק לחות כדי שלא אזדקק לקרם לחות אחריו.
ציון זריז: 5/5

מוצר אחרון בהחלט לפוסט זה הוא מסכת שיער שיאה קשמיר של שוורצקוף, שאמורה לפעול על השיער תוך דקה אחת בלבד.

כבר דיברתי על מסכה אחרת מהסדרה, בפוסט "כל סוף הוא התחלה חדשה" אחר. גם מהמסכה הזאת אני מאוד מרוצה, אבל קצת פחות מקודמתה. היא עדיין עודדה את השיער שלי להיראות יותר רך ומשיי, אבל הקרקפת עדיין הרגישה מעט יבשה וחסרת חיים לפרקים. 

ציון זריז: 4/5



תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


4 תגובות :

  1. בואנה שווה פארג!! גמאני רוצה!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. פראג לגמרי שווה!! :) אבל יותר שווה ביפן.. ;)

      מחק
  2. היי אם אהבת את האשכולית ממליצה להזמין את הסדרה הזאת מאיכימיסט לא תתאכזבי הריח משגע והמרקם ממש נעים http://www.echemist.co.uk/p-greenland-fruit-emotions-shower-gel-grapefruit-ginger

    השבמחק