יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

לא כולם מושלמים - ביקורת - Review

Innisfree - Jejubija Anti-trouble Spot Patch

את המדבקות האלה לטיפול ממוקדת בחצ'קונים, אדמומיות וציסטות, הזמנתי במקביל ביחד עם המדבקות של סקינפוד. לאחר שהמדבקות של סקינפוד הוכיחו את עצמן כיעילות ביותר, היו לי ציפיות גבוהות מאוד מהמוצר של חברת איניספרי, שנחשבת חברה הרבה יותר יוקרתית מסקינפוד בקוריאה, ומתמחה ספציפית במוצרי טיפוח לעור רגיש. 




תמונות של הפריט




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"מועשר בתמצית זרעי טוריאה מאי הג'ג'ו הטהור. המדבקה מסייעת במניעת אדמומיות ובעידוד מראה עור נקי. כמו כן היא מסייעת בהרגעה תמידית של עור מגורה ופגום, בזכות סגולת ההגנה יוצאת הדופן של תמצית זרעי הטוריאה וחומצה סליצילית."


מבחר
החברה מוכרת המון מוצרים שונים מהסדרה, ביניהם: ג'ל ניקוי לעור הפנים, קצף ניקוי לעור הפנים, טונר (מי פנים), תחליב, תמצית (סרום) לטיפול נקודתי, ג'ל משקם לאחר טיפול בפגמי העור, וכמובן המדבקות.


מרקם
המדבקה קשיחה יותר מהמדבקות של סקינפוד, והמרקם שלה מזכיר לי נייר צלופן קשיח. העובי של המדבקות מאוד מרשים, דק כמו נייר! 
הדבק של המדבקות האלה נוראי!! הוא מאוד אגרסיבי ותולש לי את כל השיערות הקטנות שיש על עור הפנים, ומיותר לציין שתהליך ההסרה של כל מדבקה כואב נורא ולא נעים בכלל!
יש לציין שאי אפשר להשתמש במדבקות האלה מתחת לאיפור, כי הן חלקות ומבריקות. שום איפור לא נתפס עליהן, אלה רק מחליק מעל. 


ריח
ריח יותר רפואי מצמחי. מאוד מזכיר לי ביקורים מזדמנים בבית החולים, כלים סטריליים וכפפות חד פעמיות. מאוד מזכיר ריח של תרופות ייעודיות לאקנה. לא הריח הכי נעים בעולם, אבל הוא בקושי מורגש. 


התוצאה
נתתי לקטן הזה כמה ניסיונות, ובכולם הוא נכשל. חצ'קונים מזדמנים? לא עושה להם כלום. אדמומיות? nuh-uh, לא הולכת לשום מקום. ציסטות נפוחות? כלום. ואם להוסיף לכך את הסבל שכרוך בהסרת המדבקות, אז הייתי אומרת שהמוצר הזה נוראי.. 


מחיר
כ-15 ש"ח לאריזה, יותר יקר מסקינפוד (סקינפוד עולים 20 ש"ח לאריזה של 24 מדבקות, ואיניספרי עולים 15 ש"ח ל-12 מדבקות, כלומר לאותה כמות של מדבקות תשלמו 30 ש"ח). (קישור)


אריזה
בשונה מהאריזה הסטרילית להפליא של סקינפוד, כאן להפתעתי (הלא טובה) נתקלתי באריזה פשוטה עם פתיחה חד כיוונית (אחרי הפתיחה אין דרך לסגור חזרה), המדבקות הגיעו ללא שום ציפוי או כיסוי שיכול להגן עליהן, ובגלל שמדובר בטיפול בפגמי עור שמאוד רגישים לזיהומים ולכלוכים, אני מאוד מאוכזבת! לא ציפיתי לכזאת רשלנות מחברת איניספרי המעולה בד"כ!
כמו כן, בחבילה הזאת יש רק 12 מדבקות (אצל סקינפוד היו 24), ורק 2 גדלים שונים, מה שמאוד מגביל שימוש ונותן לי תחושה של "בזבוז" (כי אני לא מעוניינת להדביק מדבקה עצומה על חצ'קון מזערי).


קנייה חוזרת
לא. המוצר הזה גרוע מכל הבחינות. 


לסיכום

יתרונות
*ריח בקושי מורגש (טוב לרגישות)
*מבחר מספק ומעניין של מוצרים מהסדרה
*עובי סופר דק (לא מורגש על העור)


חסרונות
*דבק מאוד אגרסיבי שתולש את כל השיערות הקטנות על העור ומכאיב נורא בהסרה
*לא משפיע בכלל על חצ'קונים, אדמומיות, או ציסטות
*אריזה לא סטרילית ולא היגיינית
*כמות מועטה מאוד של מדבקות (12)
*רק 2 גדלים שונים של מדבקות באריזה, כשהם לא נוחים
*מחיר יקר בשביל כמות כה מועטה של מדבקות, ומאוד יקר בקנייה מתמדת
*לא ניתן להשתמש מתחת לאיפור


ציון: 0/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. איזה מדבקות מבאסווות!!!! אז סקינפוד עדיף P:

    השבמחק
    תשובות
    1. סקינפוד לגמרי עדיף!! מדבקות מעולות, אני כבר רוצה להזמין לי עוד! אבל אחרי העוצר.. ;)

      מחק