יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

חלום שהתגשם - ביקורת - Review

Lancome - L'absolu Nu

כשיום ההולדת שלי משמש ובא, ידעתי בדיוק מה אני רוצה במתנה. את האודם הזה יצא לי לנסות במארז הכסוף של לנקום ומאז חלמתי עליו כל לילה! כל מילה שאני הולכת לכתוב בסקירה הזאת מתנגנת עם מלאכים שפורטים על נבל בשערי גן עדן ברקע. ולעוד מילים רומנטיות אפשר לקפוץ לסרטון הפתיחה והמריחה הראשונה של האודם (בגודלו המלא).





תמונות של הממתק







ההבטחה
"השפתון האולטרה-מטפח הראשון עם Pro-Xylane (אין לי מושג) במרקם חדש וקליל לעד. מועשר בפיגמנטים מדגישים לחשיפת הזוהר של שפתיים מלאות באופן טבעי. הדגישי את גוון שפתייך הטבעי במעטה של צבע שקוף ומבריק. 16 גוונים להתאמה מושלמת לגוון שפתייך." 


מבחר הצבעים
באתר המקורי של החברה כתוב שישנם 16 גוונים, בתמונת הקידום של הסדרה יש 12 גוונים, אז אני לא בטוחה כמה בדיוק יש. בכל מקרה, הגוונים כולם על טהרת הניודים והטבעיים (לסדרה קוראים Nu), וגם הצבעים הבולטים והנועזים יותר מביניהם, לא מאוד אטומים. אני חושבת שכל הגוונים נראים נהדר ואני בהחלט מעוניינת לנסות עוד כמה מהם!


מרקם
אני נשארת באותה הדעה כפי שהייתי בסקירה של המארז שבו לראשונה התנסיתי באודם נהדר זה! מדובר באודם הכי רך, נעים, עדין, חמאתי ויפה שאי פעם היה לי. בכל מריחה אני חווה רכות חמאתית שמחליקה ונמסה על השפתיים באהבה ורוך אלוהיים!!! ממש כך!!! לאחר המריחה השפתיים נשארות לחות ועסיסיות כמה שעות טובות כל עוד לא שותים או אוכלים. 


ריח
ריח הורדים הנהדר והסימבולי של לנקום. מתקתק ועדין, מריח כמו יוקרתיות לשמה. 


עמידות
לא עמיד בכלל, אבל זה תענוג לחדש את האודם ולהרגיש את הרכות החמאתית הזאת על השפתיים! נעלם לגמרי אחרי כ-4 שעות אם לא אוכלים או שותים, ונעלם באופן מיידי אחרי אכילה או שתייה.


מחיר
לא זול בכלל בסופר פארם (בד"כ עולה 250, כשפעם אחת נאמר לי שזה עוד אחרי מבצעים!!), אבל אפשרי בהחלט למצוא אותו במחיר נורמלי לחלוטין ברשת. אני, למשל, הזמנתי את שלי מסטרוברי כשמחירו היה 100 ש"ח בלבד, וממחיר זה קוצצו עוד 10% במבצעי קוסמטיקה שהיו אז, ועוד כמה אחוזים של הנחה לקונה המתמידה! :)
אם כרגע הוא לא נמצא במלאי, אני ממליצה מדי פעם להיות במעקב ולשים לב, כי הם מחדשים מלאים פעם בכמה חודשים וככה בדיוק פעלתי כשרציתי להזמין לי אותו.


אריזה
אריזה יפהפיה, יוקרתית, מפתה, מדהימה, הכל! מיכל פלסטיק שחור ומבריק, כשעליו מודפסים ורדים (הלוגו של לנקום) באפור וכסוף. שני חלקי המיכל מחוברים במגנט, שזהו גימיק מאוד מעניין ומיוחד. 


קנייה חוזרת
כן!!!!


תמונות להמחשה
לפני מריחה

אחרי מריחה


לסיכום

יתרונות
*מרקם חמאתי חלק ונפלא
*ריח ורדים עדין ומאוד נעים, מרגיש מאוד יוקרתי
*מחיר סביר כשקונים ברשת (הוא לגמרי שווה כל שקל!! ובארץ הוא עולה הרבה יותר)
*אריזה יפהפיה עם גימיק מגנט מגניב לסגירה 
*גוונים מאוד טבעיים ומחמיאים בסדרה


חסרונות
*לא עמיד (לא מהווה בעיה בשבילי, כי זה תענוג לחדש אותו)


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


6 תגובות :

  1. אני מתלהבת יותר מכל האריזה שלו - היא כ"כ יפה!!!
    שלא לדבר שמרקם חמאתי לא שומני זה בערך שאיפת חיי באודם!
    פוסט נהדר כהרגלך יפתי!!

    השבמחק
  2. בסטרוברי נשארו 3 גוונים (קודם ראיתי שהיו יותר) יש לזה קשר לסרטון שלך על השפתון? ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו יכול להיות שהזקנתי את שווי המניות של לנקום?? ;) ;) חחחחח!!

      מחק
  3. אוי, האריזות של לנקום... למות כמה שזה יפה :)
    האמת שבד"כ כשהשפתון כ"כ רך וחמאתי ומלא לחות ככה הוא לא עמיד. אבל יש לזה יתרונות, בעיקר עם גוונים בהירים כאלה שלא בעיה לחדש במהלך היום :) הגוון מקסים, אני מבינה למה את מאוהבת

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לגמרי אודם ההשווצות שלי :P בכל ביקור של חברה אצלי בבית אני טורחת להראות ולהלל את הוד אודמותו :)

      מחק