יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

על מה שבין סרומים לפטמות - ביקורת - Review

Elizabeth Arden - Ceramide Capsules
Daily Youth Restoring Serum

אז חברה שלי מהסופר-פארם, ברוב נדיבותה הביאה לי כמה דוגמיות נוספות של אליזבת ארדן. המוצר שאדבר עליו היום הוא סרום בקפסולות, מהסוג שאמא שלי הייתה משתמשת בהם לפני 20 שנים, ותמיד עשו לי רושם של מוצר old-fashioned ו"של זקנים". 



תמונות של הטסטר שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"הסרום הקליל והמשיי הזה לעור הפנים, הצוואר והמחשוף מעשיר את העור במהירות, בצרמידים לשחזור נעורים."


מבחר
מלבד הקפסולות האלה, יש בסדרה גם את המוצרים הבאים: סרום בקפסולות לאזור העיניים, טיפול פנים 5 דקות, קרם יום SPF30, קרם לילה, קרם עיניים SPF15, קרם לחות, תחליב SPF30, קרם פרימייר SPF30, קרם לילה פרימייר, קרם עיניים פרימייר, טונר, נוזל לניקוי העור, ופילינג.


מרקם
ברגע שהסרתי את הקצה של הקפסולה, נשפך לי על היד נוזל שומני, מבריק, רטוב וחלקלק. חששתי שלא אצליח למרוח את הנוזל על הפנים כי הוא יישפך על הרצפה לפני שאספיק למצמץ, אולם הצלחתי להתעשת ולהפוך את הקפסולה עם הצד הפתוח כלפי מעלה, ולהוציא טיפות טיפות מהחומר אל האצבעות, ומשם על הפנים.
בהתחלה זה הרגיש כאילו אני מורחת שמן על הפנים, ממש שמן, אבל כבר אחרי כשתי דקות של מריחה אחידה ועיסוי של החומר לתוך העור, הרגשתי שהוא מתחיל להיספג בעור במהירות מסחררת, כשהוא משאיר אחריו עור רענן, בריא למראה, שמח וגמיש. 


ריח
אם חשבתי שרק המרקם יהיה כמו שמן, אז טעיתי. הריח כל כולו מזכיר לי שמן חמניות לטיגון. לא התאמצו בכלל להכניס אפילו שמץ של מבשם לתוך המוצר הזה. יש שיגידו שזה טוב (מוצר שלא מתחנף, יביא עבודה במקום ניחוחות, לא מנסים לקנות אותנו בשטויות כמו ריח כי המוצר מעולה בפני עצמו), ויש שיגידו שזה רע- כמוני. אני לא אוהבת את המוצרים שלי משעממים. וכשהריח לא מדהים, זה לא מוצא חן בעיניי בכלל. 


התוצאה
אחרי שימוש בודד, קמתי בבוקר עם עור פנים קורן שנראה והרגיש בריא יותר. לפני תחילת השימוש במוצר הזה היו לי כמה גבשושיות (לא חצ'קונים ולא ציסטות) מתחת ללסת, וכבר בבוקר שאחרי השימוש הראשון חלה הפחתה משמעותית בכמות שלהן. במהלך הימים הבאים הייתה ירידה מתמדת בנפיחות וכמות הגבשושיות. 


מחיר
לא התעניינתי לגבי מחירי המוצר בסופר פארם, כי אני יודעת שהבנק לא ייתן לי משכנתא במצבי הכלכלי כרגע, אבל בסטרוברי הוא נמכר בכ-260 ש"ח (קישור). בהתחשב בכך שבמיכל יש 60 קפסולות, כאשר הסרום מיועד לשימוש בוקר וערב, ושבסופו של דבר כל המיכל הזה יספיק לחודש אחד בודד, לדעתי זהו מחיר מוגזם מאוד למוצר טיפוח לחודש אחד.


אריזה
האריזה משדרת יוקרתיות כל כולה, מוקפת בהילת זהב ומסנוורת כשהאור פוגע בה. 
אני חייבת לציין שכל עניין הקפסולה לא כל כך מוצא חן בעיניי, כי לא משנה כמה אלחץ עליה, חלק מהחומר עדיין יישאר בפנים ומבחינתי זהו בזבוז יקר ומעציב.


קנייה חוזרת
כאחת שלא יכולה להרשות לעצמה להוציא 260 ש"ח בחודש רק על סרום, לא. אבל אם הייתי עשירה, הייתי מזמינה אותו עד סוף ימיי.


לסיכום

יתרונות
*מבחר רחב ומספק של מוצרים בסדרה
*אריזה מאוד יוקרתית 
*כבר אחרי כמה שימושים בודדים נראה שיפור משמעותי במראה העור (הפחתה בכמות גבשושיות, עור יותר קורן ובריא למראה)
*נספג במהירות (2-3 דקות)


חסרונות
*ריח של שמן חמניות לטיגון
*מחיר מוגזם 
*במוצר בגודלו המלא יש מספיק קפסולות לחודש בודד, כלומר, ממש מעט
*הקפסולות לא הכי נוחות בעולם לשימוש


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


17 תגובות :

  1. סקירה מקסימה.
    אבל אולי זה באמת שמן חמניות ששמו אותו בקופסא יפה? יש מצב? כי לפי התיאור זה נשמע כך וכשאת שמה שמן על העור מן הסתם שזה גורם לו לנצנץ וכו. כמו שמן תינוקות סוג של..מה תגידי? ;(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! 3>
      יכול להיות שהם השתמשו אולי בחלקו של הסרום בשמן חמניות (אם כן אז חוצפה! במחיר כזה אני יכולה לקנות 7 טון של שמן חמניות!!), אבל בגלל שהוא נספג ממש בדקות, אני בספק שזה ממש שמן אמיתי. בכל מקרה, שמן או לא, זהו מוצר מדהים ואני ללא ספק אחפש אותו במבצעים! :)

      מחק
  2. מון אמור סקירה נהדרת, אני חייבת לומר שזה הסרום ה-כ-י טוב שניסיתי בחיי! (בזכותך!)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!! 3>
      אני לגמרי אצוד אותו במבצעים וכאלה ;) :P

      מחק
  3. מעדיפה סרומים בבקבוקים לחיצים או עם טפטפות...אף פעם לא התחברתי לאמפולות לא לשיער ולא לכל דבר אחר :( מאכזב שהכמות כאזות קטנה למחיר...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חייבת להגיד שהאריזה באמת קצת מגושמת, לא התחברתי לקטע הזה שחלק מהחומר נתקע בפנים ולא משנה כמה אלחץ על האמפולה הזאת לא ייצא ממנה הכל! :(

      מחק
    2. זה הסיפור עם אמפולות- ובכללי זאת אריזה מיושנת שצריך להפסיק לייצר

      מחק
    3. אליזבת ארדן מאז ומעולם התחברה אצלי לאריזות מיושנות :P ;)

      מחק
  4. כמו תמיד- נהנתי, אבל סיקרנת אותי, בא לי לקנות רק בשביל לנסות!! חחח
    תמי tammyedri

    השבמחק
    תשובות
    1. צ'מעי, אם יש לך את האפשרות- רוצי על זה!!! :) :) מוצר מעולה ללא ספק, אני בהחלט אחפש מבצעים עליו.. :)

      מחק
  5. כאילו, אני תמיד מרגישה שאליזבת ארדן היא חברה מאווווווווד מיושנת. של זקנות כזה.
    דודה שלי בת ה50++ משתמשת בזה.
    מלבד הקרם 8 שעות, איכשהו המוצרים שלהם לא עושים לי חשק אפילו לנסות, והאמת שהסקירה שלך איכשהו הטמיעה לי את זה יותר, אפילו שלבסוף זה מוצר טוב.
    נראה לי שהם צריכים מיתוג מחדש, בדחוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חושבת שהם צריכים מיתוג מחדש! מצד שני המחירים שלי מרקיעי שחקים ולא נראה שהם מתקשים למצוא לקוחות. יכול להיות שהם פשוט מכוונים לדודות ואמהות? ;)
      בכל מקרה מוצרי הטיפוח שלהם איכותיים מאוד לטעמי (אבל לא האיפור, שלדעתי פשוט מיושן ולא עדכני בכלל!!)

      מחק
  6. יצא לי לנסות את המסכת פנים של אליזבת ארדן וקרם מסדרת השמונה שעות שמאוד מוצלח אך גם שומני למדי [אריזה אדומה ] לדעתי המחירים די יקרים אני תמיד מחפשת מבצעים בסטרוברי

    השבמחק
    תשובות
    1. קרם שמונה השעות פשוט מעולה!! עשיתי עליו סקירה לא מזמן בכלל ובאמת שהתלהבתי ממנו מאוד (חוץ מהריח שלטעמי פשוט מחליא). גם אני מחפשת אותו במבצעים! :) אפילו אמא שלי התלהבה.. :P

      מחק
  7. מצאתי באיביי מחיר ממש טוב: 136 ש"ח + 7 דולר משלוח.
    http://www.ebay.com/itm/351080627531

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת מחיר טוב! תודה!! :) אני אחכה לראות אם יש מבצעים במשביר או בסופר פארם על המוצר הזה, אם לא יהיו אז אזמין מהקישור שלך. תודה רבה! :)

      מחק