יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

האפרסק ששינה את חיי - ביקורת - Review

Skinfood - Peach Sake Pore Serum

חמדתי את המוצר הזה זמן כה רב, עד שהייתי חייבת להזמין אותו כבר. לפחות שנה הוא קרץ לי בכל פעם שנכנסתי לאיביי. ועם כל הסקירות המהללות והמשבחות שהוא נהנה מהן בבלוגיספרה, הייתי חייבת להניח עליו את ידיי!




תמונות של הפריט




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"סרום רך וחלק שמחסל ברק ועודף שומניות מהנקבוביות, באמצעות תמציות סאקה ואפרסקים."



אופן השימוש
סרום הוא הדבר הראשון שאנחנו אמורות לשים על הפנים שלנו לאחר הניקוי שלהם, בוקר או ערב או שניהם, לא משנה. העיקר שזה מגיע אחרי הניקוי. מעליו אפשר להניח את קרם הלחות הרגיל שלנו, אחרי זה פריימר וכל שאר האיפור. אני, למשל, מוותרת על קרם לחות ביום ועוברת ישר לפריימר לאחר הסרום הזה, ורק בערב אני שמה קרם לחות אחרי הסרום. 


מבחר
הסדרה כולה מיועדת לעור מעורב-שומני ומלבד הסרום הזה היא מכילה גם: פודרה באבקה, פודרה דחוסה, ביביקרם בשני גוונים, טונר, אמולסיה, ותחליב הגנה SPF32. 


מרקם
ג'ל סמיך שנמרח בקלילות על העור, נספג בשניות ומשאיר את העור מאט לחלוטין, ולא מיובש בכלל! 


ריח
ריח מדהים, מטריף, משכר וממכר. מאוד אפרסקי ומתוק, עם נגיעת ניחוח אשכולית אדומה ברקע (שלא אמור להיות שם, אבל סופר נעים!). 


התוצאה
העור שלי מרגיש כרגיל (כלומר מלוחח פחות או יותר, אבל בשום אופן לא מיובש, פגום, פצוע, צמא, או כל תחושה לא נעימה אחרת), אבל נראה מאט לחלוטין! כשאני מעבירה אצבע על הפנים לאחר שימוש בסרום הזה והמתנה של כמה שניות לספיגה, העור מרגיש מאט לחלוטין, כאילו שאני נוגעת בנייר ולא בעור שלי! זה מרגיש כל כך נעים ולא שומני!!


מחיר
מחיר לגמרי סביר באיביי. מיכל של 45 מ"ל עולה כ-40 ש"ח זעומים, וניתן גם לקנות דוגמיות בודדות בכמה שקלים, אבל בינינו, עדיף כבר להזמין את המיכל בגודלו המלא כי לא יכול להיות שלא תהיו מרוצות! (קישור)


אריזה
מיכל זכוכית מאט יפהפה, עם פקק דמוי עץ, דומה לבקבוק סאקה. המיכל מצד אחד נראה פשוט ומצועצע, אבל מצד שני מרגיש מאוד יוקרתי ואיכותי עם הזכוכית והפקק המושקע. 


קנייה חוזרת
כן!!! במחיר הזה אני יכולה להרשות לעצמי לקנות אותו עד סוף חיי.


לסיכום

יתרונות
*אריזה מאוד יפה ומושקעת
*ריח מדהים ומאוד נעים, מתוק ואפרסקי
*מבחר גדול ומספק של מוצרים מהסדרה
*מחיר נהדר ובהחלט נגיש
*באופן מיידי לאחר המריחה, העור הופך להיות מאט לחלוטין (ולא מיובש בכלל!)
*אפקטיבי לזמן רב (לפחות 5 שעות ללא ברק!)


חסרונות
*לא מחליף פריימר
*מיכל זכוכית שביר


ציון: 5/5



תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


14 תגובות :

  1. הוא כזה יפה!!!! את עושה לי חשק לקנות דברים שאני לא צריכה!!!! חג שמחחחח בובה 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. חג מאוד שמח!! :) כל כך כואב לי התוכעס בגלל האופניים החדשות שלי, אני מתה.. :P אבל זה לגמרי שווה את זה. בירידות, תענוג! :)

      אני מפצירה בך להזמין את הדבר הנהדר הזה!!

      מחק
  2. איזה יופי !!! מאיפה קונית? תשאירי לינק בבשקה

    השבמחק
    תשובות
    1. הזמנתי פשוט מהמוכר שהציע את המחיר הזול ביותר :) קישורים ספציפיים נוטים לפוג תוקף אחרי כמה שבועות/חודשים, אז בגלל זה לא שמתי קישור ספציפי :)

      מחק
  3. נראה מפתה מתמיד!
    אבל אני, רק שאלה .. באיזה שלב בחיים אמורים לשים אותו? לפני קרם לחות, אחרי קרם לחות, כפריימר לאיפור, בוקר, ערב, יומיום, חתונות.. מה המהות שלו?! איפה שילבת אותו בשגרת איפור?

    השבמחק
    תשובות
    1. סרום זה בעצם הדבר הראשון שאמורים לשים על הפנים אחרי הניקוי שלהם, בוקר או ערב או שניהם, לא משנה, העיקר שאחרי ניקוי הפנים! :) אני מנקה את הפנים בבוקר עם מים קרים, אחרי זה הסרום הנהדר על זה, ואחרי זה פריימר וכל שאר האיפור. :) בערב אני שוטפת את הפנים עם קצף ניקוי על בסיס בירה שהבאתי לי מפראג, אחרי זה הסרום הזה, אחרי זה קרם לחות קליל! :)

      מקווה שעזרתי! :P

      מחק
    2. את רוצה להגיד לי שזה אפילו בריא ? :O
      פחדתי שזה יעשה אפקט קוסמטי בלבד ויסתום את הנקבוביות על הדרך

      מחק
    3. בתכלס, כל עוד משתמשים בסרום "הנכון" (מתאים לסוג עור, לא מגרה, לא מכיל רכיבים מזהמים וכו')- זה רק טוב! :) כמו שלימדו אותנו שקרם זה בריא, אז ככה בדיוק גם סרום, ואפילו יותר. קרם פועל על שכבת העור "הגלויה", החיצונית, זו שאנחנו רואים. סרום פועל על שכבות העור הפנימיות מבפנים וככה גורם לשינוי יותר משמעותי ולטווח רחוק יותר. בגלל זה הם בד"כ גם יותר יקרים מקרמים! בכל אופן, מאז שהתחלתי להשתמש בסרומים העור שלי מרגיש יותר מאוזן ונראה יותר טוב. :)

      מחק
  4. נשמע כמו חלום!!!! איזה באסה שזה בבקבוק שביר, הוא ילך מעולה עם שתי הידיים השמאליות שלי, שנוטות להפיל כמעט הכל :)
    אני מסכימה עם התגובות מעלי! תוסיפי לינק למוכר שממנו הזמנת! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתנהלת איתו בזהירות יתרה :) חחח..

      הזמנתי פשוט מהמוכר שהציע את המחיר הזול ביותר :) קישורים ספציפיים נוטים לפוג תוקף אחרי כמה שבועות/חודשים, אז בגלל זה לא שמתי קישור ספציפי :)

      מחק
  5. עוד קניה בדרך חחחח
    אני פשוט מכורה לבלוג שלך !

    השבמחק
  6. האם יש הבדל בין סרום לאסנס ואם כן מה שמים קודם

    השבמחק
    תשובות
    1. הי! :)

      קודם אסנס, אח"כ סרום. יש פה (בבלוג של קרן המקסימה) הסבר מאוד מפורט מה זה מה ולמה הסדר חשוב:
      http://peachplz.blogspot.co.il/2015/01/korean-skincare-serious.html

      מחק