יום שני, 29 בספטמבר 2014

חומצה יש לא רק בקיבה - ביקורת - Review

Reviva Labs - 5% Glycolic Acid Cream

לקח לי זמן לגלות את נפלאות האייהרב, והרבה זמן גם לא ראיתי שם פריטים שממש משכו את עיני וגרמו לי לרצות להתחיל להזמין משם, עד ש..! החומצה הגליקולית התחילה להופיע ביותר ויותר בלוגים, ויותר ויותר תמונות של בנות בעלות עור פורצלן עלו לאינטרנט בתוספת שבחים לחומצה שגרמה לעור שלהן להיראות כך. הייתי חייבת לגלות במה מדובר! וכך התחיל הרומן שלי עם אייהרב.




תמונות של הפריט




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"מכיל רכיב פולימר (סוג של מולקולה גדולה) של חומצה גליקולית. רצועות טהורות של החומצה הגליקולית מצליחות לחדור את מבנה הפולימר הטבעי של העור. הם חודרים ביתר יעילות לתוך העור, מה שמעודד 'קרצוף' יותר יעיל."



אופן השימוש
את החומצה מורחים על פנים נקיות בכמות מזערית (לי מספיקה טיפה בגודל של חצי אפונה לכל הפנים + קצת מהצוואר), נותנים כמה דקות להיספג ולהיטמע בעור, ולאחר מכן ממשיכים עם שאר שגרת הטיפוח הרגילה שלנו (סרום ואחריו קרם לחות, או רק קרם לחות).
חשוב לשים לב שבחודש הראשון לשימוש יש להשתמש בחומצה רק בערב ורק פעם אחת ביום- בגלל שהעור הופך לרגיש במיוחד בחשיפה לאור שמש ועלול לעבור פיגמנטציה לא נעימה ולא מחמיאה בכלל. כמו כן יש להקפיד על מריחת מקדם הגנה בכל יום מהרגע שמתחילים להשתמש בחומצה הזאת. ברצינות בנות, לא משחקים עם זה.
אחרי חודש של מריחה רק בערב,אפשר להתחיל למרוח את החומצה פעמיים ביום- בערב ובבוקר. עדיין חובה להקפיד על מקדם הגנה!
אחרי שמסיימים את כל המיכל של ה-5%, אמורים לעבור לשימוש בחומצה במינון של 10% ולהישאר שם.


מבחר
מלבד החומצה הזאת, במינון של 5%, ניתן לרכוש גם חומצה במינון של 10%. 


מרקם
קרמי לא מאוד סמיך, אבל גם אי אפשר לקרוא לו דליל. נמרח בקלות על העור, ואני מוצאת שמאוד נוח "להטפיח" אותו לתוך העור, אני מרגישה שהוא נספג יותר טוב כך.


ריח
ריח של אקונומיקה לימון. בזמן האחרון אני מוצאת יותר מדי מוצרים בריח הזה, וזה לא מוצא חן בעיניי בכלל.


התוצאה
בימים הראשונים של השימוש, לאחר המריחה, הפנים שלי עקצצו קלות. לא משהו לא נעים או מטריד במיוחד, וזה באמת עובר אחרי כמה ימים כשהעור מתרגל.
בימים אחרים שבהם העור שלי כבר היה רגיל לחומצה, אבל בטעות מרחתי כמות גדולה מדי- הפנים שוב עקצצו, הפעם בעוצמה יותר גבוהה ולעתים זה היה כרוך באי נעימות רציני. צריך פשוט לזכור להשתמש בכמות מדודה ולא יותר ממנה, שזה בשבילי טבילה של קצה צמרון אזניים, טיפה בגודל של פחות מאפונה.
מבחינת תוצאות בשטח לגבי נראות העור- העור שלי לא נראה יותר טוב משהוא נראה בחודשים לפני שהתחלתי להשתמש בו. חצ'קונים, ציסטות, ושאר מיני אסונות, עדיין ממשיכים לפקוד בעיקר את אזור הסנטר שלי. כנראה שזה פשוט לא בשבילי.


מחיר
כ-65 ש"ח באתר אייהרב. (קישור)
בסה"כ המחיר טוב, החומצה מספיקה לכמה חודשים טובים, והתמורה לכסף בהחלט מצדיקה את עצמה. 


אריזה
ג'ארה גדולה ופתוחה, שמצריכה טבילה בשביל הוצאת חומר. לא היגייני ולא נוח, במיוחד בהתחשב בכך שלא מקבלים כפית או כלי כלשהו להוצאת החומר. לטבול אצבעות לא בא בחשבון, וטבילת צמרון אזניים גורמת לשיערות ממנו ליפול פנימה מדי פעם ולהרוס את כל החוויה. 


קנייה חוזרת
כן, אבל לא בשביל שימוש לעור הפנים! 
כל אזור הסנטר שלי "גבשושי", עם המון "מיני ציסטות" (כמו ציסטות רגילות, בגודל חצ'קון, בלי הנקודה הלבנה המגעילה במרכז, אבל בולטת) מתחת ללסת, וציסטות גדולות וכואבות מתחת לשפה התחתונה שבאות והולכות כאילו אני איזה פונדק דרכים לילי. אני יודעת שהחומצה לא אשמה (כי הן התחילו להופיע אצלי עוד לפני השימוש בחומצה), אבל העובדה שהחומצה לא מצליחה להעלים את האסונות האלה מוכיחה לי שזהו מוצר שאני יכולה להמשיך לחיות בשקט בלעדיו.
אבל! שמעתי שחומצה גליקולית עושה ניסים ונפלאות לכפות הרגליים. בשבועות האחרונים (החומצה ברשותי כבר כמה חודשים טובים) השתמשתי בחומצה על כפות הרגליים שלי (ולאחר מכן מרחתי קרם לחות, בהתאם להוראות החברה), וכבר תוך יומיים שמתי לב להשתפרות משמעותית ביותר בנראות כפות הרגליים!! החלקים היבשים הנוטים לקילופים באזור העקב? תשכחו מהם. הקשה הזה בבוהן? נעלם לחלוטין. נשבעת לכן שזה הדבר הכי טוב שקרה לכפות הרגליים שלי אי פעם!! ברגע שאני מסיימת את ה-5% הזה, אני קונה לי את ה-10% וממשיכה להשתמש בחומצה על בסיס יומיומי על הרגליים!!! כמו כן, בגלל שעור הרגליים הרבה פחות רגיש מעור הפנים, אין סכנת תחושת שריפה לא נעימה, והסיכוי לפיגמנטציה בחשיפה לשמש פוחת עשרות מונים. אני מתכוונת להזמין צנצנות חומצה שכאלה לכל נשות המשפחה שלי גם כן!


לסיכום

יתרונות
*מחיר טוב
*מעולה לרגליים


חסרונות
*ריח לא נעים של אקונומיקה לימון
*עקצוצים לא נעימים (על גבול השורף) אם מורחים כמות גדולה מדיי על עור הפנים
*מיכל רחב ופתוח, לא היגייני ולא נוח לשימוש
*לא מונע אצלי היווצרות ציסטות וחצ'קונים בסנטר


ציונים
בשימוש על עור הפנים: 0/5
בשימוש על כפות הרגליים: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. חסל לעקבים יבשים! גילוי השנה בובה ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי גילוי השנה!!!!!! :) :) אני חושבת שאני אפילו אעשה על זה סרטון! :O מה דעתך? :) אבל בלי רגליים ודברים דוחים חחחחח.. אלא פשוט לספר על התגלית הזאת.. ;)

      מחק
  2. איזה כיף שסקרת את החומצה הזאת,בדיוק רציתי לקנות אותה! הפוסטים שלך ממש עוזרים,תודה רבה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. המון תודה על המחמאות!! :) 3>

      אני אומרת שבכל זאת תזמיני את החומצה, אם לא תאהבי אותה על עור הפנים, מקסימום- יש לך רעיון לשימוש אחר ;) ובאמת שעל הרגליים היא מדהימה. :)

      מחק
    2. אני בהחלט יעשה את זה,תודה (:
      אגב, יש מצב שתוכלי להעיף מבט על הקיט הזה? (ואולי לסקור אותו בעתיד)
      http://www.michaeltoddtrueorganics.com/skin-type/acne/acne-oily-skin-discovery-kit.html
      זה ערכה לעור שמן\אקנתי שכולל קלינסר,טונר,סקראב,קרם לחות ומסכת פנים. הוא בWISH LIST שלי המון זמן ועוד מעט אוכל להזמין אותו (:

      מחק
    3. הערכה הזאת יקרה מדי בשבילי! :( ואני קצת בתקופה כלכלית לא משהו עכשיו (חגים + ימי הולדת בשפע) אז זה באמת מאוד בעייתי לי כרגע. אני אפילו מתקמצנת על מסיר איפור עכשיו ופשוט אלך על ההכי זול שאמצא בפארמים המקומיים שלנו. הערכה שלך נשמעת מעניינת אבל הייתי מוותרת עליו בכל מקרה, כאמור, בגלל המחיר שלו :(

      מחק
  3. לדעתי החומצה לא אמורה לטפל בציסטות ושאר בני המשפחה אלא לאזן את 'הטונים' בפנים.להבהירפיגמנטציה וכו' אבל אולי אני טועה. כל הכבוד שמצאת שימוש.אוהבת את החשיבה הפרקטית. מאוד אוהבת גם את הסקירות הקוריאניות שלך ובזכותך כבר יש ברשותי אוסף דוגמיות מכובד :) תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. הבנתי מבלוגריות אחרות שהחומצה פתרה אצלן בעיות של חצ'קונים! :O בגלל זה ציפיתי לכך. :( וזה גם לא העלים לי פיגמנטציה של צלקות ישנות לצערי.. אז גם בזה החומצה לא עמדה. :(

      תודה על המחמאות!! :) 3>

      מחק
  4. החומצה ממש ממש שיפרה את מראה עור הפנים שלי. יש לי הרבה פחות חצ'קונים, והעור נראה חי יותר ונקי יותר (בדרך כלל הוא יבש, אבל עם נקבוביות ממש גדולות). כנראה שזה באמת תלוי בבן אדם.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי שהייתה לי התגובה הנהדרת שלך!! אני ממש שמחה שהקרם היה טוב לך! :)

      מחק